Bannerbow har en utforming som virkelig tiltrekker seg oppmerksomhet. En Bannerbow kan brukes for å hilse besøkende velkommen til en butikk eller et arrangement, og hvis man bruker flere, skaper man også en tunnel. Hvis man stiller to stykk Bannerbows i kryss, kan man også skape følelsen av å ha et helt rom. Uansett hvordan man velger å bruke Bannerbow, er vi sikre på at dere kommer til å nyte oppmerksomheten den gir dere.
Bannerbow har sitt sete i Eskilstuna i Sverige og er utviklet av Ulf Meijer. Ideen stammer fra da han bøyde en papirremse over kanten på skrivebordet sitt. Remsen dannet en bue, og når han plasserte en liten papirfigur under den, innså han at det var en spennende måte å skape et rom i rommet på.
Buen hadde et uttrykk som stod i en fin kontrast til de kantete reklameproduktene som man ofte ser på arrangementer. Med sitt nytenkende uttrykk, blir Bannerbow et formelement som både er innbydende og omslutter deg.
Formen til Bannerbow gjør at de er ekstra synlige i butikkomgivelser. Hvis man vil gjøre oppmerksom på en kampanje eller enkelte produkter, kan man stille opp buen over eller ved siden av for å tiltrekke seg oppmerksomhet uten å dekke til produktene.
Med Bannerbow kan man skape et effektivt blikkfang i alle typer arenaer. Still den ved inngangen og gi de besøkende en VIP-følelse, eller plasser to buer på midten som et kryss, slik at sponsorene er synlige for hele publikum. Ved å selge reklameplass på banneret, har du ikke bare finansiert Bannerbow, men også skapt en ny måte å få sponsorinntekter på.
Med to Bannerbow i kryss skaper man enkelt en kuppelform og et tiltalende rom i rommet. Det er plass til møbler eller annet kompletterende markedsføringsmateriale under buene. Både innbydende og omsluttende.