Telefon: 23 96 51 45
E-post: info@rollup-kungen.se
Vi er tilgjengelige på hverdager 08.00-15.45, men på fredager stenger vi 12.00.
Fredag 28. juni er telefon og chat stengt på grunn av varelager.
Sjekk gjerne om ditt spørsmål allerede er besvart under FAQ.
Et banner er en kostnadseffektiv måte å markedsføre seg på, og er derfor vanlig både innendørs og utendørs. Bannerne våre trykkes på et materiale som gir gode resultater og som tåler utendørs bruk.
På denne siden finner du de vanligste standard-størrelsene på bannere, men vi lager også skreddersydde bannere. Velg det banneret som passer deg best fra hjemmesiden vår og skriv en liten kommentar på hjemmesiden angående hvilket mål du ønsker. Husk at prisen kan bli lavere eller høyrere avhengig av hvilket mål du ønsker. Det enkleste er om du kontakter oss før du legger inn bestillingen for å få et prisoverslag.
Vi trykker på et robust PVC-materiale på 510 gram som er laget for å tåle utendørs bruk. Det er helt supert å bruke selv om det er kaldt ute. Husk at man må montere banneret på en god måte. Det er ikke tilstrekkelig å spenne det fast i et hjørne. Antall festemaljer er avhengig av hvor utsatt banneret er for vær og vind, men jo fler jo bedre. En fleksibel bannersnor med krok anbefales, da fordeles vinden på alle festehullene og dette reduserer slitasje på banneret.
Bannere på én meter brede har festemaljer mellom hver meter, og to meter brede bannere har festemaljer hver halvmeter. Dersom du har egne preferanser angående festemaljer kan du skrive en kommentar om dette på kassasiden. Når banneret trykkes markeres det et lite kryss hvor maljene skal være på hver side. På denne måten sikrer vi oss at hver festemalje havner på riktig avstand i forhold til hverandre og at det blir symmetrisk.
Banneret er en kostnadseffektiv måte å markedsføre seg på. Man får en stor eksponeringsoverflate til en svært lav pris. Det er derfor vanlig å se bannere på fasader når det er kampanjer. Man synes svært godt og den lave prisen gjør at man har råd til å kjøpe nye bannere til kommende kampanjer.
Vanligvis er bannere store, men dette innebærer ikke at man skal ha for mye informasjon på dem, snarere tvert imot. Et banner synes vanligvis på lang avstand og formålet er å tiltrekke seg oppmerksomhet på en effektiv måte, spesielt om man vil at bilister skal få med seg budskapet. Teksten skal derfor være så kort som mulig og forstørres så mye man kan. Gjør gjerne nøkkelordene ekstra tydelige. Husk at motivet synes bedre om man har litt avstand til kantene. Merk at festemaljene plasseres langs kantene, derfor må man ha en margin til kanten på 5-6 cm.