Rollups

Roll-ups med eget trykk, nå med PVC-fritt materiale!

Vi har gått over til Grey Back, et PVC-fritt materiale som reduserer miljøpåvirkningen uten å gå på kompromiss med kvalitet eller utseende.

Roll-ups er grunnlaget for hvordan vårt selskap ble skapt, og vi har solgt over 100 000 siden den gang!

Vise 1 - 22 ov 22 produkter

Rask produksjon av rollups

Rollups med dette symbolet kan produseres og sendes fra oss allerede i dag eller i morgen (hverdager). Klikk inn på rollupen dere ønsker å kjøpe og velg deretter produksjonstid i alternativene like under rollupens navn.

Normalt har vi alle størrelser og modeller på lager, men i færre antall enn de med hurtigproduksjonssymbolet. Dersom dere ønsker en av våre andre modeller ekstra raskt, er dere velkomne til å kontakte vår kundeservice så sjekker vi hvilke muligheter som finnes.


PVC-fritt materiale til alle rollups!

Nå har vi byttet materiale til Grey Back som er et PVC-fritt materiale og som er bedre for miljøet. Det har også en grå bakside som forhindrer lysskjæring og fremhever motivet.

En lang historie med rollups

Rollups er grunnlaget for hele selskapet og dermed også vårt navn; Rollup-Kungen. Vi har produsert rollups siden 2007 og har hatt daglig produksjon siden. Det innebærer at vi har solgt svært mange rollups gjennom årene – bare våre to rimeligste modeller har vi produsert i over 100 000 eksemplarer.

De vanlige modellene har vi alltid mange på lager og kan derfor sendes fra oss neste dag eller til og med samme arbeidsdag. Oftest kan vi sende også andre modeller like raskt, men kontakt oss først slik at vi kan kontrollere lagerstatus.

Nærbilde av Rollup (bildekassett)

Vårt utvalg av rollups

Vi har et bredt og nøye utvalgt sortiment av rollups som passer de fleste målgrupper uansett budsjett. Det finnes selvfølgelig mange flere modeller på markedet, men vi oppdaget raskt at mange modeller er svært like hverandre, og vi har derfor valgt å begrense utvalget for å gjøre det enklere for deg som kunde. Dersom du ønsker en spesifikk modell som ikke finnes i vårt sortiment på nettsiden, kan dere kontakte oss, så hjelper vi dere forhåpentligvis også med dette.

Foruten ulike priser og utseende finnes det også rollups som har litt andre egenskaper. En populær egenskap er muligheten til å justere høyden, noe som finnes på følgende modeller:

  • Rollup Penta
  • Rollup Compact
  • Rollup Rollit
  • Rollup QuickScreen 3 Expand
  • Rollup M2 black Expand
Grey Back nærbilde

Ønsker du motivbytte?

Bildekassetter som er laget for motivbytte er mer avanserte og har derfor en høyere kostnad. De rimeligere modellene er derfor ikke laget for dette. Hvis man mener at dette er en viktig egenskap på en rollup, bør man derfor se på følgende modeller i stedet:

  • 4 Screen, (finns flera bildbyten beroende på storlek)
  • Rollup Classic, (finns flera bildbyten beroende på storlek)
  • Rollup X Banner Standard (finns flera bildbyte beroende på storlek)
  • Rollup QuickScreen 3, länk till bildbyte
  • Rollup M2 black Expand, länk till bildbyte
  • Display Magnet Frame, länk till bildbyte

Motivbytte er praktisk for deg som bytter budskap ofte, men vær oppmerksom på at motivbytter til de mer eksklusive systemene ofte koster mer enn et helt nytt system av våre rimeligste rollups. Det er derfor ikke nødvendigvis en økonomisk besparelse.

Om dere ønsker å bytte budskap på en modell som ikke er laget for motivbytte, er det mulig, men uten erfaring anbefaler vi det ikke.

Motivbytte til rollup

Å tenke på når man designer en rollup

Husk at layouten på en rollup skiller seg fra andre mindre trykksaker. Lager man for eksempel en plakat i A3-format, forsøker man alltid å utnytte hele flaten. En rollup er derimot normalt rundt to meter høy. Det betyr at de fleste fokuserer på området som befinner seg i øyehøyde. Det primære budskapet bør derfor finnes på den øvre halvdelen av rollupens flate.

En rollup brukes normalt på messer, og det er sjelden noen stopper opp og leser alt innholdet – det finnes for mye annet som konkurrerer om oppmerksomheten. Sørg derfor for å holde budskapet så enkelt, stort og tydelig som mulig. En punktliste med korte fakta kan for eksempel være mer passende enn en lengre tekst.

En rollup brukes vanligvis til å fange oppmerksomheten og dermed lokke kunder til standen. Bruk deretter brosjyrer og lignende for selve informasjonen når dere først har kundene på plass.

Dersom dere ikke har tid, kunnskap eller nødvendige programmer til å sette sammen en trykkfil til rollupen, hjelper vi dere gjerne. Legg da til Grafisk Hjelp i handlekurven. På kassesiden eller etter at ordren er lagt inn, kan dere laste opp grunnmaterialet (logoer, bilder osv.) dere ønsker å ha med på rollupen. Ikke glem å legge ved en beskrivelse av hvordan dere ser for dere at rollupen skal se ut. Vi setter deretter sammen et korrektur og sender tilbake en PDF for tilbakemelding eller godkjenning.

Rollup, oversikt